Saturday, October 13, 2007

Налаштування mplayer

Вирішив я встановити mplayer, до цьго я користувався тільки XINE.
Встановлення було дуже легким, оскільки я використовую Fedora7 то інсталяція була зроблена так:

yum install mplayer* -y

Після того як було встановлено всі необхіні пакети я вирішив перевірити роботу mplayer-а. Після запуску mplayer-а він вивалився з помилкою:

Sorry, your system does not support the XShape extension.

після деякого повзання по Google я знайшов вирішення пробеми тільки на двох сайтах. Один з них напевно веде людина зі сходу напевно з китаю http://lky137.blogspot.com/2007/07/mplayer.html, а інший був бразильський сайт http://www.fedora.org.br/fortopic6161.html. Це були єдина інформація про то як вирішити проблему з Xshape. Китайський варіант я вирішив не робити, оскільки коментарі були не зрозумілі і тому можливо було допустити помилку. Я вирішив зробити так як було рекомендовано на бразильському сайті, там хоть коментарі можливо було розібрати.

Перед тим як щось робити з /etc/X1/xorg.conf я зробив його копію /etc/X1/xorg.conf.original і почав конфігурувати.

1.Спочатку було підправлено секцію "Module", сюди було добавлено sub-секцію "extmod":
SubSection "extmod"
Option "omit xfree86-dga"
EndSubSection

2.Потім було підправлено секцію "Screen":
Option "AddARGBGLXVisuals" "true"

3. І в самому кінці xorg.conf було дописано секцію "Extensions":
Section "Extensions"
Option "Composite" "enable"
EndSection

Правда після перезапуску іксів моя машина зависла!!! Нічого не залишалось робити як робити жарсткий reboot шляхом натискання відповідної клавіши на системному блоці. Після перезавантаження ікси загрузились без проблем і саме головне MPlayer запрацював!!!